Home Ads

الأحد، 2 أغسطس 2020

قصة عشقني جني قصة رعب قصيره










عشقني جني

مش عارفة حياتي اتغيرت 180° كدة ازاي بس حصل الي مش اتوقعه حصل الي عمري م كنت اتخيله ..

فلااش باك
يارا بنت جميلة اوي عندها 20 سنه كل الي يشوفها يتسحر بجاملها اوزعه ^^ ف كلية هندسة عندها فضول انها تكتشف كل حاجه

دنيا : يارا انتي يا بت
يارا نحن
دنيا : انت فتحتي موقع عن الجن
يارا : انا خاالص خاالص
دنيا : يارا بجد
يارا :احم بصراحه اة
دنيا :ليية -___-
يارا :اصل بصراحه لقيت بوست عن الجن ف كنت عايزة اعرف شوية معلومات
دنيا :يارا أنا خايفة عليكي العالم دة صعب اوي بجد
يارا : اية يا دودي انا قريت بس هو انا حضرتهم
دنيا :ماشي يا يارا بس بلييز خدي بالك من نفسك
يارا :حاضر ^^
دنيا :يلا عندنا محاضرة
يارا :مين عندنا
دنيا :دكتور وائل
يارا : لا لا فاكس انا مروحه مش ناقصة
دنيا :مش هينفع تروحى يا أذكى اخواتك عندنا سكشن بعد دة
يارا : أوف طيب تعالي -__-
حضروا المحاضرة و الطلبة كلهم مش فاهمين من الدكتور أي حاجه (انا :ناس فاشلييين وربنا وبذات يارا ودنيا دول انا عارفاهم احم نكمل)

راحوا السكشن. بتعليم وخلص اليوم ف الكلية
يارا : ما تكلمي طنط وتيجي تقعدي معايا
دنيا : انا قيلالها الصبح اني هجيلك اصلا
يارا : لا انا مش عايزاكى اصلا
دنيا : انا مش جيالك اصلا اانا رايحه ل طنط
يارا : طنط بس
دنيا :اومال اية
يارا : لا أصل انا عندي أخ مز كدة بيتعاكس لما بتشوفيه
دنيا : الواد أبو دقن عسل وغمازة وعضلات وفانوس وكدة لا لا مبعكسهوش
يارا : اومال لما تعكسيه بقي
دنيا : يلا يا نيلة نروح
يارا : احم يلا
روحوا دنيا ويارا عند يارا
مامت يارا :انت جيتي يا يورا
يارا :ايوة يا سوسو
سمية مامت يارا:اتلمي يا بت .. دنيا حببتي وحشانى
دنيا :وانت اكتر يا طنط ولله ^^
يارا : مش ناقصة العشق الممنوع يا ناس مامتي احيات عيالك اشيخه حضري الغدا
سمية : بس يا بلدي
دنيا : بقي البت دي بنت طنط العسل دي
يارا : ع فكرة ممكن تتبناكي وانا اروح ل طنطي. عااادي سمية : هي هدي (مامت دنيا ) هتستحمل اشكالك
يارا :انتوا لية واخدين عني فكرة وحشة كدة د انا زي بنتك بردوا
سمية : بطلي لك وروحي غيري هدومك انتي ودنيا وهحضرلكوا الأكل
يارا : اة صح انتي هتباتي انهاردة
دنيا :اوك هكلم مامتي بس
يارا :اوك
دخلوا يغيروا وفتحوا النت شوية
يارا فاتحه موقع عن الجن وكدة
كتبلها
معلومات كتيرة عن الجن وان هناك جن عاشق وحاجات كتيرة
يارا ف سرها :دة عالم كبير اوي unsure رمز تعبيري unsure رمز تعبيري وفجأة اترعشت اوي
دنيا : في اية يا بت
يارا :هاه لا لا مفيش
دنيا :عليا نا
يارا :يا بنتي مفيش يلا بس نروح نشوف الأكل
دنيا :اممم طويب
راحوا يحضروا الأكل مع مامت يارا
وسمعنا الباب اتفتح
مازن (أخو يارا) : انا جيت
يارا غمزت لدنيا : المز جاه
دنيا : اتلمي يا بت الهبله (اية العيال المجانين دي احم احم ملناش دعوة احنا )
دخل المطبخ مازن
مازن: اية دة دنيا عندنا أهلا أهلا
دنيا : اة عندكوا
مازن : وانا الي بحسبك عند الجيران
دنيا : يا سبحان الله
يارا :بسسسسسس صدعت
سمية : روح يا مازن غير هدومك لحد ما نحط الأكل ع السفرة وانتو يلا جهزوا السفرة
يارا و دنيا : اومرك يا كبيرة
سمية حدفتهم بطبق بلاستيك:انا كبيرة يا جزم
اتغدوا كلهم مع بعض ودنيا ويارا راحوا يقعدوا. ف الاوضة
قعدوا يتكلموا. كتيير وبعدين ذكروا شوية راحوا ينامو

في عالم تاني خالص
جوزيف : افهم ارناف ممنوع تحب من عالم الانس لو الزعيم عرف هتتعرض للعذاب
ارناف : جوزيف انا عشقتها والزعيم لا يتدخل في شئوني
جوزيف : انا حظرتك نيشان .. سوف تظهر لها كيف !
ارناف : في أحلامها
_______________________
يارا في منامها
فجأه لقت نفسها ف مكان غريب اوي
يارا : انا فين
ارناف : انتي في مملكتي
يارا : انت مين
ارناف : نا ارناف الذي عشقكي يا يارا
يارا : انت تعرفني
ارناق : أنني أحبك ااتركي هذا العالم الذي انت به وتعالي الي عالمي
يارا : تقصد اية بعالمك
ارناف : عالم الجن
يارا بخوف: سلام قول من رب الرحيم
ارناف : لا تخافي أنني من الجن المسلم الذي لا يأذي أحد
يارا : أرجوك سبني ف حالي
ارناف بحزن :أنني حقا اعشقك
يارا : انا من الإنس
نيشان : أنني مستعد أن أعيش في عالمك ولكن تبقي بجانبي
يارا بتوتر :ب بس مينفعش أرجوك أبعد
ارناف : انا ماشي بس ا وعدم اني احميكي ولما تعوزيني هتلاقيني
صحيت يارا وهي قلقانه
يارا في سرها : دة اكيد حلم اكيد صح دة ازاي
صحيت دنيا
دنيا : مالك يا يارا
يارا : هاه لا لا مفيش
دنيا : متأكدة
يارا : ايوة يا بنتي ايوة
دنيا : أمم طويب يلا نروح الكلية بقي
يارا : اة اة يلا
____________________________
نروح لمكان تاني
الزعيم : يعني اية نيشان يذهب لها في أحلامها هو يعصي اوامري
جوزيف : يا زعيم انه فقط أحبها
الزعيم بعصبية : أحبها انها بشرية وهو جنييي ><
جوزيف : يا يا زع زعيم ارناف بالتأكيد سوف يعود فهو أكثر واحد ينتمي لهذه القبيلة
الزعيم : لنشاهد ولمن اذا لم يعود سوف اقتله واقتلها
( نأخذ من كل رجل قبيلة احم احم )
جوزيف : هاه اة اة
الزعيم : ميررراااس
ميراس : نعم سيدي
الزعيم : إذهب لهذه البنت واجعلها تخاااف لكي تبعد عن نيشان
ميراس :اومرك
جوزيف في سره : انت فين ارناف تعالي

__________________
نروح ل يارا ودنيا
نزلوا راحوا الكلية
يارا : عندنا النهاردة محاضرتين بس كويس اوي
ريهان (صاحبتهم) : شوفتوا الي حصل
يارا : اية
ريهان :شاب منقول الكليه بس يخربيتوا قمر والبنات كلها متجمعين حوليه
يارا : اية الأوفر دة يا بنتي
ريهان :بصي قدامك وشوفيه الأوفر
يارا بصت لقيت ارناف قدامها :0
يارا : ايةة دة
ريهان :قمر صح
يارا ف سرها : اية الي جابه هنا دة يعني دة حلم ولا حقيقة ولا اية
ريهان : اييييه سر حتى في اية
يارا : هاه ولا حاجه نا هروح بقي
دنيا : احنا مكملناش نص ساعه هتروحي ف اية
يارا : معلش مصدعه شوية يلا باي
روحت يارا وقعدت تفكر
يعني هو حقيقي وموجود مشوفتيش كان بيبصلي ازاى
يارب ساعدني بقي يارب
نامت يارا و صحيت الساعه 9 بليل
يارا كلمت دنيا
يارا : دنيا
دنيا : اية يا بنتي
يارا : انا زهقانه تعالي نخرج
دنيا : نخرج فين وهنرجع امتي الساعه 9
يارا : أوف خلاص انا هنزل باي
دنيا : طيب باي
يارا لبست ونزلت راحت قعدت ف النا،ي لحد 11 بليل واتخنقت ومشيت
وهي ماشية في حرامية قطعوا ليها الطريق
يارا : اية دة انتوا عايزين مني اييية
واحد : عايزين كل الي معاكي وانتي معاهم
ي يارا بخوف : خد الفلوس كلها وسبني
واحد منهم : هههههه وراح ماسكها وشدها
يارا قعدت تصوت
فجأه
ارناف ظهر
ضرب كل الولاد
ويارا اغم عليها
بعد مرور ساعه
يارا صحيت لقيت نفسها ف بيتها
وعلي السرير ومامتها جنبها
مامت يارا : يارا حببتي حمدلله علي سلامتك
يارا : انا جيت هنا ازاي
مامت يارا : شاب الله يكرمه جابك هنا وحكى لينا علي الي حصل كله
يارا ف سرها : ارناف
يارا : طيب يا ماما معلش عايزة انام
مامت يارا : تصبحي ع خير يا حببتي
يارا نامت
في عالم أحلامها
يارا بتنادي علي نيشان
ارناف ظهرلها
يارا : انت الي انقذتني صح
ارناف : صح
يارا : انا متشكرة اوي
ارناف : متشكرة علي اية انا مقدرش الي حد يأذيكي
يارا : لية
ارناف بحزن : عشان بحبك
يارا : وبتقولها وانت مضايق لية
ارناف: لأنك مش بتبدليني نفس الشعور
يارا : مين قال كدة هو لما الاقي واحد بيحبني وبعد عني عشان مزعلش بس فضل قريب مني من غير ما حس عشان مش اتأذي كل دة ومش احبه !
ارناف : معني كلامك انك بتحبيني
يارا بخجل :اة
ارناف اخدها ف حضنه
يارا : بس هنعمل اية حاجات كتير بتمنعنا أننا نكمل انت جني وانا من الإنس
ارناف: الحاجة الوحيدة الي هتخلينا نكمل
اني امي بشرية وابويا جني يعني ا نصف جني ونصف بشري بس انا ماتت بعد ما ولدتني لأنه صعب انها تخلف واحد جني ف ماتت لاكن طالما انا نصف جني ونصف بشري ف دة مش فيه أي خطر علي حياتك
انا بس هروح أخلص كل اموري هناك واجي اتقدلملك بس من غير ما حد يعرف السر دة
يارا : مستنياااك
وفجأة ظهر ميراس
ارناف : ميراس اية جابك ههنا
ميراس : اسف ارناف لكن دي أوامر الزعيم اني آذى. يارا
ارناف : ميراس يارا محدش هقدر يأذيها طول م انا موجود
ميراس : ارناف أعقل الزعيم هقتلك و مش اترجعت عن الي ف دماغك
ارناف : ميراس دي حياتي
ميراس : وانا مش هخالف أوامر الزعيم ارناف
ارناف : ومحدش هقدر يلمس يارا
ميراس طلع سلاحه وارناف بيحمي يارا
وحصلت مشاجرة كبيرة بين ميراس وارناف
وف لحظه ميراس جاب السلاح في كتف ارناف
ورايح علي يارا بقتلها
ولسة بيرفع سلاحه عشان يقتلهاا
هووب ارناف ضربه علي رأسه بخشبه ومات
لأن الجن بيموت من خبطه الخشب
وجريت عليه يارا
يارا : ارناف انت انت كويس
ارناف : متخافيش انا جن ومش حاجه زي دي تموتني
يارا حضنته
ارناف : انا لازم دلوقتي اروح اخلص كل اموري
بعد مرور شهر
ارناف خلص كل مشاكله في قبيلته و حل مشاكل مع الزعيم بصعوبة وراح أتقدم ل يارا وطبعا كل حاجه كانت كويسة لأنه جن مسلم
بعد مرور 5 سنين
يارا : ارناف مش ملاحظ أن يوسف غريب يعني عنده قدرات مش زي بقيت الأطفال
ارناف: حببتي دة طبيعي بسبب انه أيوة نصف جني ونصف بشري
يارا: انسي بقي الحكاية دي
ارناف بخبث : انا هنساها بطريقة واحدة
يارا : الي هي
ارناف : اني احكيلك موضوع مهم جدا
يارا فهمته :ارناف هتغدر
وابتدت معركة الزغزغة
اية رائيكوا ،،،
والقصة كانت حلوة ! ولا اية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

سامبوك

هناك حقيقة مثبتة منذ زمن طويل وهي أن المحتوى المقروء لصفحة ما سيلهي القارئ عن التركيز على الشكل الخارجي للنص أو شكل توضع الفقرات في.الصفحة التي يقرأها. ولذلك يتم استخدام طريقة لوريم إيبسوم لأنها تعطي توزيعاَ طبيعياَ -إلى حد ما- للأحرف عوضاً عن استخدام "هنا يوجد محتوى نصي، هنا يوجد محتوى نصي" فتجعلها تبدو (أي الأحرف) وكأنها نص مقروء




تعليقات

اتصل بنا

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *